středa 18. června 2014

May's and June's news



Další měsíc máme za sebou a už je tady léto - konečně poslední měsíc školy za námi a zasloužené 2 měsíce volna jsou tu :) V tomto článku bych vám chtěla říct o některých zajímavých věcech co se během minulých týdnů přihodily nebo prostě cokoliv co mě zaujalo a nadchlo. 




Moje dva nové přírůstky. Už dlouho jsem chtěla levanduli, ale mamka prostě ne a ne mi ji koupit. Když jsme pak byli na Floře v Kroměříži a tam to byla levandule na samém kroku, tak prostě neodolala a koupila mi ji :D I když to není zrovna pokojová rostlina, v mém pokoji se jí daří opravdu úžasně :D - a umělá orchidea, kterou jsem si tam dala prakticky jenom proto, protože jsem nechtěla mít prázdnou tu úžasnou vázu :D


Co dodat. Na učení psychologie si prostě musím vždycky osladit nervy :D



New shoes* - Když jsem si vybírala boty na podpatku na léto měla jsem v plánu něco uplně jiného a nebýt mé úžasné maminky bych si to i koupila, ale jelikož mě dobře zná a ví, že co jsem si chtěla koupit bych nikdy nenosila, takže jsem si nakonec vybrala tyhle. A musím říct, že jsou pohodlné a dokonce si troufám říct, že na nich umím aslespoň chodit :D


Bohužel když jsem tohle fotila plánovala jsem uplně jiný popis. Tyhle úžasné kočičky se nám narodily - zakrslé a šíleně chlupaťoučké, byly opravdu nádherné, avšak když jsme jednou ráno za nimi přišli koťátka nikde. Takže už jsou tak dva týdny ztracené chudinky malé. Nikdo u nás doma, kromě sestry, nemá rád kočky, ale všem je nám opravdu líto že takhle zmizely. :/ 


Výlet do Lešné - ikdyž jste tam byli 100x pořád je to boží. Minulý víkend jsme si udělali s mamkou, babičkou a sestrou malý výlet do Lešné. Každý z okolí tam byl asi 100x, ale mě se tam nepřestane líbit. Podle mě je to nejlepší ZOO :) Neustále vymýšlí něco nového a je tam opravdu nádherné prostředí. Jaký je váš názor na Lešnou?? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blogger Template by DanyČuks