pondělí 20. října 2014

Mixit.cz


Čáuko lidi! :) Je to už nějakou dobu co jsem si objednávala tuhle úžasnou věcičku a tak jsem se rozhodla vám o tom taky něco napsat. :) 
Jedná se o müsli, takové jak si ho sami namixujete, proto se jejich, dle mého názoru opravdu vydařené stránky na internetu jmenují také www.mixit.cz



 Müsli jsme objednávali společně  kamarádkou a také jsme jedno hned objednali naší paní učitelce, jako dárek k narozeninám. Opravdu se mi zalíbila možnost namíchat si svoje vlastní müsli, protože když si koupím müsli z obchodu, dost často se stává, že mi je z něj jenom špatně nebo přehrabuju co jím a co ne, proto tohle byla pro mě jasná volba! :) 


Balíček přišel zabalený vcelku hezky a přidali i magnetku se svým logem - což milovník blbostí jako já určitě ocení! :3 Nejvíce se mi ale líbí, jak je müsli zabalené - úžasně barevné tubusy!! Na internetových stránkách e-shopu si můžete vybrat z několika barevných variací :) Já i kamarádka jsme zvolily švestkový a pro paní učitelku jsme vybraly zelený. 



A teď už k samotnému obsahu této pochoutky. 
Mixujete tímto způsobem: 
1) Vyberete si Müsli základ (ovesná klasika dr. Birchera, slunce v duši apod. - jedná se vlastně o nějaké ovesné vločky, cornflakes apod.) - já jsem si vybrala ovesnou klasiku dr. Birchera

2) Dále přidáte nějaké ovoce - rozhodně si každý vybere, já jsem do svého mixu přidala - banánové zlomky, goji, sušené jablko, kiwi, ananas

3) Přidáte ořechy - já jsem zvolila lískové oříšky

4) + něco navíc - z této kategorie jsem si já nic nevybrala, ale jedná se o různé čokoládové lupínky, kuličky a podobné věci 

Váha přísad, snižuje váhu základu mixu. 

Svůj mix si také můžete pojmenovat, což je podle mě zase jenom obrovské +, já jsem si ten svůj pojmenovala Breakfast in wonderland



Já jsem s tímto výrobkem maximálně spokojená! Jestli jste někdy uvažovali nad objednáním tohoto müsli určitě neváhejte - vřele doporučuji! 

Už jste si na mixit.cz něco objednávali?? Podělte se o své zkušenosti :) 



Hezký zbytek dne :)
SweetElis

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blogger Template by DanyČuks