sobota 17. ledna 2015

♠♣ DIY - sklenice ♣♠


Vítám vás u dnešního článku, ve kterém bych vám chtěla ukázat sklenice, které jsem si vyrobila, když na mě zase jednou přišla taková ta "tvořící chvíle". Tak se do toho pustíme :) 


Základní pomůcky: 

- Zavařovací sklenice
- Tempery nebo sprej 
- štětce
- ubrus/prostě něco abyste si nezasvinili vše kolem :D
- papír
- tužku
- nůžky 
- věci na ozdobení 



 1. KROK


 V prvním kroku jsem si sklenice jednoduše nabarvila temperkama. Bílou jsem nakonec přetřela 2x, aby tolik neprosvítala. 

2. KROK


Ve druhém kroku jsem si vystřihla z papíru šablonu, kterou jsem přiložila na fialovou sklenici a přetřela na bílo. Bohužel jsem šablonu odložila příliš brzy a tak se mi přes jeden rožek dostala barva, ale mně osobně to moc nevadí. Doufám, že vám se to podaří lépe :) 

3. KROK


V posledním kroku jsem ozdobila bílou sklenici fialovou mašlí a korálkama. Samozřejmě záleží úplně na každém, jak si své sklenice nazdobí a věřím, že se najdou takoví, kterým to půjde mnohem lépe než mně! :) 


Ááááááá tady máme konečný výsledek. 



Doufám, že se vám dnešní článek líbí a že jsem vás alespoň k něčemu inspirovala a také si vyrobíte nějakou sklenici. :) 

Přeju vám krásný zbytek dne a víkendu.
 A zase příště u dalšího článku  ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blogger Template by DanyČuks