pátek 9. ledna 2015

*superSHOCK řasenka - recenze*




Vítejte u dnešního článku a dnes bych vám chtěla prostřednictvím *recenze* představit  řasenku z AVONU kterou je superSHOCK :) Donedávna jsem používala pouze voděodolné řasenky, protože to pro mě byla jistota, že se nikdy nerozmaže a pořád bude tak dokonalá, jako když jsem si ji ráno nanesla. Ovšem poté, co se mi dostala do rukou tato řasenka můj názor se zcela změnil a já musím uznat, že i "ne voděodolná" obyčejná řasenka může být super! 

V rychlosti shrnu co vše řasenka slibuje:
 - okamžitě posiluje řasy
- rovnoměrná aplikace
- oddělí a zvýrazní každou řasu zvlášť
-  poskytuje sytou barvu
- 12x větší objem
 Kartáček:
Syntetický kartáček nové generace dodá řasám maximální objem a dokonale je oddělí.

 


Dle mého názoru je tato řasenka opravdu geniální. Díky skvělému kartáčku (přijde mi takový gumový, ale bohužel to nedokážu přesně určit) se rovnoměrně nanáší a řasy neslepuje. Konzistence řasenky je také skvělá, ani mokrá ani moc tuhá. Opravdu řasy nádherně prodlouží a ten objem je také skvělý. Přijde mi, že drží výborně - tak jak ji ráno v 5 hodin nanesu tak zůstává po celý den až do večera, kdy ji odličuji. Cena řasenky také není nijak přehnaná, původní cena je 219 Kč, ale jak jsme v AVONU zvyklí neustále je skoro vše ve slevě a zrovna v aktuálním lednovém katalogu je k dostání  pouze za 99 Kč. 

Já mám tu s Vánočním motivem, tak se nelekejte, pokud v katalogu vypadá jinak. :) 

Informace o řasence a dalších produktech z AVONU a také zdroj, ze kterého jsem dnes čerpala najdete TADY

Zkoušeli jste superSHOCK nebo jinou řasenku z AVONU? Jak jste spokojení?? Určitě mi napište svůj názor na tento produkt :) 

Doufám, že se vám článek líbil, pokud ano určitě nechejte dole komentář :) 
Přeji hezký zbytek večera a krásný víkend všem! :) 






Žádné komentáře:

Okomentovat

Blogger Template by DanyČuks