sobota 7. února 2015

Cosmetic news #2


Ahojky krásky, už se mi od minulého *cosmetic news* článku nahromadilo pár novinek v kosmetice a tak se s vámi ráda podělím o své názory na tyto produkty. Takže jestli vás tohle téma zajímá a chcete si přečíst celý článek klik na ↓"další informace" ↓




*avon skin so soft/Hydratační gel na holení pro všechny typy pokožky* je ve své podstatě obyčejný gel na holení, který nemá žádnou specifickou vůni, ale za to dobře poslouží. Já s ním nemám žádný problém a nemůžu proti němu říct půl slova, takže bych mu dala 10b./10b.

*Tělové mléko s granátovým jablkem a mangem* + *Sprchový gel s granátovým jablkem a mangem* - tyto dva produkty jsem již dříve měla, ale voněly po třešňovém květu. Oba dva opravdu krásně voní, tělové mléko se hezky vsakuje, i když mi přijde celkem dost tekuté. Sprchový gel je prostě jako každý normální drogerkový sprchový gel - nic extra a řekněme se upřímně na *Aroma ritual od Dermacolu* určitě nemá. A tak tělové mléko získává 7b./10b. a sprchový gel také. 

*Zklidňující tělový sprej s fíkem* není teda také žádný zázrak, i když proti mému prvnímu tělovému spreji z avonu alespoň nepáchne jako chemikálie, ale opravdu tak jak má a to po fíku. Je dobrý hlavně na léto na osvěžení a hezky provoní pokožku. Dávám mu tedy 7b./10b. 




 *Parfum Deodorant Natural Spray - B.U. rockmantic* kterou jsem dostala od kamarádky opravdu nádherně voní po květinách. Je k sehnání snad v každé drogerii. Bohužel se moc dobře nedrží, takže to je menší mínus, ale mně to zas tak nevadí.  9b./10b. 

* essence - like a rollercoaster ride* - tahle vůně byla jako dáreček snad ještě ve Vánočním čísle časopisu Joy a také voní opravdu krásně. Je to takové mini balení do kabelky, ale myslím, že každá žena by ji využila. Dávám jí 10b./10b


*avon claming effects liquid concealer correcteur liquide* je 6ml tekutý korektor s aplikátorem, který bývá na lesku na rty. Krytí není nic úžasného spíše minimální. Takže za mě 4b./10b.

*avon supershock mascara* je úžasná řasenka a za cenu kolem 100Kč absolutně super pro mě. Více info v recenzi TADY. 

*NYC make-up all day long smooth skin foundation* - Tento make-up mám v odstínu 737 Classic ivory a mám pocit, že je to ten nejsvětlejší co v Rossmanu měli. Celkem mi sedí, ale možná bych brala i o odstín světlejší. Je celkem dost tekutý, ale to myslím není nějaká vada. Takže tento make-up u mě má 9b./10b.

* avon glimmer stick eye liner * -  černá tužka na oční linky, krásně měkká a je i celkem dlouhá takže tu můžu určitě doporučit. 10b./10.b


*Longlasting rtěnka od essence* - Mám ji v odstínu č. 15 OH SO MATT! a jsem s ní naprosto spokojená. Výdrž není samozřejmě nijak úžasná, ale tak tu hodinku, dvě s vámi vydrží. Já osobně mám tyhle rtěnky od essence moc ráda, měla jsem ji také v nádherném svítivě růžovém odstínu, ale bohužel jsem ji někde vytratila. Tahle rtěnka má ode mě 7b./10b. 

* Avon extra lasting rtěnka* - Mám ji v odstínu NUDE BLUSH. Na rtech vypadá opravdu hezky a výdrž je asi stejná jako u předešlé rtěnky takže opět není co vytknout. 7b./10b.




Doufám, že se vám dnešní článek líbil a napište mi, jaký je váš názor na tyto produkty a zvláště na rtěnky od essence, které já mám moc ráda. 

Mějte se krásně a přeji vám krásný zbytek víkendu krásky! :) 


2 komentáře:

  1. Rtěnky od Essence mám moc ráda :) Fajn blog, určitě koukni i na můj blog: www.lucieruzickova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem sama :) Výdrž není nejlepší, ale za tu cenu jsou super.

      Určitě na slečnin blog mrkněte, mě moc zaujal :)

      Vymazat

Blogger Template by DanyČuks