úterý 14. dubna 2015

Cosmetic news #3

Vítám vás u dnešních *Cosmetic news*! Za poslední dobu jsem moc kosmetiky kupodivu nenakupovala a tak se mi tu sešlo jen pár kousků, které však opravdu za to stojí :) 

↓↓↓↓↓↓↓


*Catrice camouflage cream* je korektor, na který už jsem měla dlouho "počíháno", ale pořád bylo něco co jsem nutně potřebovala víc! :) Nákupu vůbec nelituju a za cca 85Kč je to super produkt. Krytí je vážně skvělé, oproti některým korektorům z drogerií a na mě určitě tento malý zázrak zapůsobil. Za mě je to 10b./10b. 


*Studio lash The Miaoww look mascara - Miss sporty* je řasenka dostupná v drogériích za velmi nízkou cenu cca 60Kč. Osobně bych si ji asi nikdy nekoupila, kdybych ji neviděla na videu u Petry z LovelyHair. Má velmi zajímavý "kartáček", který mě dříve spíše děsil, protože mám ráda spíše klasické. Kartáček je ale skvělý a řasenka také, určitě se na ni v drogerii podívejte :) 10b./10b.


*Odličovač od GreenLine* jsem koupila v DM drogerii také za velmi nízkou cenu kolem 60Kč Musím říct že do očí celkem pálí, bohužel. Ale zase není uvedeno, že by byl vhodný pro citlivé oči, tak asi není co zazlívat. Odlíčí hezky a je teda dvoufázový. Za tu cenu je fajn. :) .. 7b./10b. 


*Rtěnka colortrend - avon* , kterou mám v odstínu amethyst je opravdu krásná růžová barvička, bohužel s trochou "shimmeru". Mám raději matné rtěnky, ale i tak si myslím, že ji využiju. Výdrž samozřejmě není nijak světoborná. Pár hodin s vámi vydrží, ale nic extra. :) ..6b./10b.


*Rexona invisible women antiperspirant*  - Dlouho jsem používala jenom antiperspiranty ve spreji, ale po nějaké době jsem dospěla k názoru, že tuhé jsou prostě pro mě lepší. Nemám ráda tu dobu čekání, když si stříknete sprej, než vám to uschne - s tímhle takový problém nemám. Pro mě super. :) 10b./10b. 


*Dermacol truffle moisturizing make-up* na mě udělal také skvělý dojem a detaily si můžete přečíst v recenzi TADY. :) 9b./10b.


Doufám, že se vám dnešní várka mých kosmetických nováčků líbila a budu ráda, když mi napíšete vaše názory na tyto produkty, pokud jste je už vyzkoušeli nebo vyzkoušet chcete. :) 
* Mějte se krásně! *

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blogger Template by DanyČuks