sobota 4. dubna 2015

Δ Seriály, které sleduji Δ


Vítám vás u dnešního článku, který nebude o kosmetice a ani o oblečení, ale o seriálech, které sleduji. Takže pokud nejste seriálový nadšenec, jako já, nebo nemáte ani trochu rádi nějaký seriál, tento článek pro vás nejspíš moc zajímavý nebude. Nebudu tedy ztrácet čas zbytečnými řečmi a pustím se do toho! :) 

↓↓↓↓↓↓↓↓↓


Doufám, že toho moc neprozradím těm, kteří seriály sledují v televizi, kde jsou mírně pozadu nebo těm co ještě nejnovější díly nestihly zkouknout. :) 


1. seriál, který sleduju je GRIMM - doufám, že všichni nadšenci vědí o čem mluvím. 


Nick Burckhardt, policista a Grimm v jedné osobě, weseni všeho druhu a Juliet jako Hexenbiest? Začíná to být pěkně zajímavé! Poslední díl - Double date - a wesen, který je zároveň muž i žena? Super! Už se těším na další díly a 5. řadu. :) Jako pro fantasy nadšence je pro mě tento seriál jako stvořený. 

2. seriál se jmenuje Suits 


Dva špičkoví právníci a jen jeden z nich má diplom. Mike se ke své práci dostal nelegálně, ale i přes to je skvělým právníkem, kterého si Harvey oblíbil. Poslední díl 4. řady byl opět skvělý, bohužel ne příliš šťastný zvrat v postavení Donny. Nebudu to příliš rozebírat pro ty, co ještě neviděli. :) Určitě všem co mají rádi právnické věci doporučuji, pro mě jako studentku komerčního práva super seriál. :) 

3. seriál s názvem Salem mě svou první řadou úplně ohromil. 


Jak již název napovídá jedná se o čarodějnický seriál, který se odehrává v 17. století a v Salemu probíhají nechvalně známé čarodějnické procesy. Mary Sibley, manželka starosty, kterého ovládá jakýmsi zvláštním kouzlem je jakousi hlavní čarodějnicí v Salemu, ale nachází se zde spousta dalších. Do města však přijíždí Maryina stará láska a snaží se tomu přijít na kloub. Za 4 dny můžeme čekat začátek 2. řady a tak už netrpělivě čekám, co nové díly přinesou. :) 

4. seriál není nic jiného než The vampire diaries 


The vampire diaries sleduju už šíleně dlouho a pořád mě to baví. Jakož to fanoušek Damona a Eleny jsem ráda, že se daly dohromady a návrat Bonnie z vězení, které bylo původně pro Kaie byl úžasný! Až na "lék na upírství", který Damonovi přinesla. Doufám, že Elena si ho nevezme, jako člověk je šíleně otravná. :D Nečekaný objev, že matka bratrů Salvatorových je naživu, ve svém vlastním vězeňském světe - WOW! Jsem zvedavá jak tahle situace dopadne a jestli paní Salvatorová dokáže "nahodit" emoce Stefanovy zpět. 

5. seriál je spin-off k TVD a tím je The Originals 


Nejde nesledovat seriál, kde je Klaus! A malá Hope je tak kouzelná! Poslední zvrat v Originals - návrat nejstarší sestry Frey, kterou držela Dhalia a ta je na cestě do města pro malou Hope. Jsem zvědavá na pokračování! :) 



Dále jsem se před dvěma dny dodívala na Mentalistu, to jsem taky milovala, a konec byl skvělý :) Také se vždy vracím k Merlinovi, kterého už jsem viděla asi tak 3x a nikdy mě to nepřestane bavit. A samozřejmě Dr. House byl skvělý! 

Uvažuji, že začnu sledovat nějaký další seriál, ale zatím jsem nenarazila na něco co by mě 100% zaujalo, proto budu ráda když mi do komentářů napíšete, jaké seriály sledujete vy a co byste mi doporučili. 

Doufám, že se vám dnešní netradiční článek líbil a přeji krásný zbytek dne :) 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Blogger Template by DanyČuks