středa 6. května 2015

Fashion inspiration│† Take me to church! †


Ahojky krásky :)
Jelikož už dlouho nebyl nějaký outfit, tak jsem se rozhodla ho dnes pojmout formou inspirace. 
O víkendu pojedu na Slovensko, kde má jedna holčička z rodiny První svaté přijímání a tak mě napadlo zaměřit outfit na tuto událost. 


.....


Samozřejmě budu muset jít do kostela a poté bude následovat slavnostní oběd a tak jsem outfit ladila spíše do světlejších a umírněných barev. Hlavním kouskem jsou šaty v krásně světlé meruňkové barvě. Řeknu vám, kdybych neměla tak světlou (bílou jako stěna) pleť, už by se v mém šatníku nacházelo snad milion kousků v této barvičce. 

Šaty jsem doplnila bílými sandálky a bílým psaníčkem s krásným zavíráním. Rozhodla jsem se také pro minimalistické hodinky v béžovo/bílo/zlaté barvě a jednoduchým zlatým řetízkem se srdíčkovým přívěškem. A nakonec sluneční brýle, protože přece musíme chránit své oči před sluníčkem a proč nevyužít tak skvělého módního doplňku? :) 

Tak co říkáte na tento outfit? Myslíte, že je vhodný na První svaté přijímání? 


6 komentářů:

Blogger Template by DanyČuks