pátek 8. května 2015

► My life in photos ◄


Vítejte u dnešního článku, kterým bude zase něco trošku jiného a to můj život ve fotografiích. Našla jsem v mobil spoustu fotek (mnohdy až nesmyslných ☺) a tak bych vám některé ráda ukázala. Jinak doufám, že si užijete další prodloužený víkend a odpočinete si po náročném (zvláště pro letošní maturanty) týdnu. Já budu opět doma bez mamky, která dojíždí do Kroměříže - nebojte, nikoli do psychiatrické léčebny, ale na výstaviště. :D No a dost už povídání, pojďme na fotky! 






Pokud si pamatujete příspěvek, ve kterém jsem vám říkala, že se mi rozbil display na notebooku tak bych vám chtěla dát vědět, že mám konečně nový a dokonce matný, místo lesklého, takže to je super! Ani cena nebyla nijak obrovská a zas tak moc dlouho to také netrvalo.


Tady je jedna fotka z procházky s mým pejskem a bráškou. 


Po dlouhé době jsem si zase zašla do kavárny a nesměla samozřejmě chybět fotka! :D


Minulý víkend, jelikož, jak víte jsem byla doma sama, tak jsem se rozhodla si den zpříjemnit výborným obědem a to american pancakes s jahodami. ☺ A tím mé kuchtění neskončilo, další den jsem upekla cupcakes s čokoládovým krémem a všem moc chutnaly. Bohužel vyfotit jsem je úplně zapomněla :( Ale až budu péct znovu, určitě vám své "dílo" vyfotím. 





A tady už je můj nový hrníček, do kterého jsem se hned zamilovala. Koupila jsem ho v Kik a měli ho také ve žluté a zelené barvě. Tenhle růžový byl poslední, tak to bylo jasné, že ho musím mít! :) 


Včera se byl Tim stříhat, protože už opravdu vypadal jako ovce. A tak mám teď doma takového fešáka, který se ovšem odmítá fotit. :D





Pokud sledujete The vampire diaries tak si tenhle úžasný moment určitě pamatujete! 


Opět fotka Tima, tentokrát starší, kde ještě není ostříhaný a já fotím oblečení na Vinted a on tam prostě musí být taky! :D


Jak prožíváte tyto prodloužené víkendy? Máte rádi american pancakes? Nebo cupcakes?? 

 Doufám, že se vám dnešní článek líbil a těším se na vás zase u dalšího! :) 



6 komentářů:

  1. Mňaaam, ty pancakes vypadají úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pancakes jsem ještě ani nejedla. :-o :-D
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotkyyy :) ty palačinky vypadají moc lákavě. Po tom kelímku jsem v Kik taky koukala, ale nakonec jsem si ho nekoupila.

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  4. Mňám, tak to s těmi jahůdkami bych si dala, vypadá to úžasně ♥
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. psíček je zlatučký a tie pancakes:) mňam
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné fotky, roztomilý psík :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks