neděle 10. května 2015

OUTFIT│Mint dress ♥


Ahojky krásky, vítejte u dnešního celkem opožděného článku a hned vám řeknu, proč tomu tak je. Obvykle přednastavuji článek na 9 hodin ráno, ale jelikož jsem jela na První svaté přijímání a chtěla jsem vám ukázat právě můj outfit na tuto událost, tak proto je článek až teď. Ale doufám, že mi to odpustíte a outfit se vám bude líbit. :)


Musím říct, že jsem si dnešní den vcelku užila. V kostele to sice nebyla moje parketa, ale dalo se to překousnout a následná rodinná oslava byla super. Jídlo, jídlo a zase jídlo! Snad sdílíte mé nadšení. V 5 hodin jsme museli ale odejít, protože měl domů přijet bráška a tak jsme dorazili před 6 hodinou a já jsem se hned vrhla na článek.

A teď už konečně k samotnému outfitu, měla jsem na sobě nádherné mint šaty, které prostě musíte milovat!  Doplnila jsem je mým oblíbeným květovaným náhrdelníkem, tmavším mint psaníčkem a černými lodičkami, které už jste viděli v předešlých článcích. (Já vím, mint a černá NE, ale byla celkem zima a tak jsem si musela dát černý trechcoat a proto jsem se rozhodla i pro černé lodičky - velkou zásluhu na tom má maminka, která řekla, že si je prostě musím dát ☻) 

Když mluvíme o maminkách, jak jste dnes obdarovali tu svou? Já jsem mamince na den matek vyrobila kytici papírových květin, které jsem vložila do vyrobené obálky. Nejsem sice žádný umělec, ale pochválím se, vypadalo to celkem dobře a myslím, že mamince radost udělaly. 




 (šaty - H&M, náhrdelník - Stoklasa) 

Tak jak se vám líbí můj dnešní outfit? :) A jak jste si užili den matek? Obdarovali jste svou maminku? 



13 komentářů:

  1. Mám ráda takovou barvu, takže se mi šaty strašně moc líbí a tobě moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekný outfit. V poslednom čase som si túto farbu veľmi obľúbila :) A náhrdelník je úplne super :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny outfit, veľmi ti to pristalo ;) A kabelka je úžasná! ♥
    Michelle

    OdpovědětVymazat
  4. to jsou úžasné šaty a moje nej barvička :)
    PS: U mě na blogu zrovna probíhá GIVEAWAY, tak budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Hned bych pro ně běžela, jen kdyby mi ta mint barva slušela! Nevíš, jestli je měli i v jiných odstínech?

    http://www.plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné šatičky, krásný náhrdelník, krásná kabelka ale hlavně krásná majitelka všech věcí!! :) :-*
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  7. Tie šaty sú krásne milujem túto farbu,náhrdelník je tiež jednoduchý a veľmi elegantný.
    Zaujal ma tvoj blog a stávam sa pravidelným čitateľom (budem rada ak oplatíš)
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Ty šatky! O la lá, nádhera. Přesně moje barva. I když mně by asi tak jako Tobě neslušely.
    PS: já dala mamce k svátku kytici pivoněk a pozvala jsem jí do cukrošky. Když už, tak už. ;)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  9. lovely post! have a nice week :)
    kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná barvička :-) ten oufit ti moc sluší. V jednoduchosti je prostě krása

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné šatičky moc ti sluší :-) Máš pěkný blog, ráda jsem se stala tvým čtenářem :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/beauty-tip-c-12.html

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks