pondělí 4. května 2015

RECENZE│The miaoww look mascara ♥


Ahojky krásky, dnes tu mám pro vás opět recenzi a to na mou novou oblíbenou řasenku od Miss sporty The Miaoww look mascara


Tato řasenka je teď v drogeriích jako novinka, ale já jsem ji tam koupila už před nějakou dobou a to za pouhých 60 Kč max. Už předtím jsem ji viděla ve videu u PetryLovelyHair, tak jsem neváhala a hned jsem ji brala. A musím říct, že mě nadchla.

Má velmi zajímavý kartáček, který krásně pročeše a prodlouží všechny řasy. Zahnutou stranou kartáčku si vždy namaluji horní řasy a druhou stranou spodní. Kartáček je "gumový". Konzistence řasenky je, řekla bych, akorát. Není tekutá, takže řasy neslepuje. Akorát se mi občas stane, že se mi trochu slepí řasy ve vnitřním koutku oka, ale řekla bych že důvodem bude příliš mnoho vrstev řasenky. 

Můj konečný názor je, že řasenka za tu cenu, za kterou se prodává je prostě skvělá a určitě si ji znovu pořídím. Zatím je to jedna z nejlepších řasenek v této cenové kategorii, které jsem vyzkoušela. A ten obal? Ten musíte milovat! :) 





Co říkáte na tuto řasenku a celkově na levnější řasenky? :)

9 komentářů:

  1. Tak o ní slyším a čtu poprvé ale ten obal je milunký ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  2. Nemám problém s levnými řasenkami, některé jsou fajn a tuto vidím poprvé. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Wau. Nádherný obal a za tú cenu.... už mi pomaly dochádza špirála, s ktorou som nebola až tak spokojná, tak sa v drogérii pozriem po tejto :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  4. Ten obal je překrásný! :D Ale s řasenkou nemám zkušenosti, už jen když vidím ten kartáček, tak si říkám, že by to nebylo nic moc pro mě :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně také mě nejdřív ten kartáček spíše děsil :D ale nakonec jsem mile překvapena a těch 60 Kč za zkoušku podle mě stojí za to. :)

      Vymazat
  5. Ja mám značku Miss Sporty veľmi rada hlavne čo sa týka lakov na nechty, vydržia fakt dlho na to, že nie sú vôbec drahé. A tie farby, proste super ;)
    Michelle

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Eliško, na tuhle řasenku jsem už také slyšela chválu u blogerky PetryLovelyHair :) Zrovna mi řasenka dochází, tak možná, že jí vyzkouším ;) Za tu cenu to určitě stojí ;)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mi pak dej vědět jaký na tebe udělala dojem :)

      Vymazat
  7. Tahle vypadá fakt dobře, už uvažuji o tom, že si ji koupím, protože ta její cena je směšná :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks