pondělí 1. června 2015

Inspiration for casual days ...

Ahojky krásky, dnes pro vás mám opět outfitový článek v podobě inspirace. Určitě máme každá dny, kdy nevíme co na sebe, nestíháme nebo jenom nemáme náladu vypadat jako princezny. Vytvořila jsem tedy několik outfitů právě na takovéto dny.

casual


↑Tento outfit je vhodný na letní dny, můžete jej obléknout ven s přáteli, jít v něm nakupovat nebo se prostě jen válet doma. Základem outfitu jsou roztrhané džínové šortky a meruňkovo-růžové volné tričko, které je na léto jako stvořené. Jako obuv jsem zvolila jednoduché bílé slip-on botky. Už jenom vezmeme mobil (ozdobený a chráněný nějakým super krytem), sluchátka, sluneční brýle a můžeme vyrazit. 

casual...

↑Tento outfit je vhodný spíše na letní večery, kdy jdete ven s kamarády, na nějaký festival, koncert a podobné události. Kalhoty jsem zvolila roztrhané černé a k tomu šedé tričko bez rukávů s (podle mě) úžasným potiskem tygra s květinovou čelenkou. Opět jsem zvolila jednoduché boty, tentokrát v černé barvě. Hodinky Daniel Wellington  už určitě všichni znáte a já rozhodně patřím do skupiny lidí, na které rozhodně tyto hodinky zapůsobily a doufám, že jednou budu jejich hrdým vlastníkem. Poslední složkou outfitu je hnědý batoh, který se mně osobně také moc líbí. 

casual2..

↑Další letní outfit, tentokrát s černými kraťasy, zeleným tričkem bez rukávů, které má skvělý nápis, nemyslíte? Miluji trička s nápisy! A protože léto je plné barev rozhodla jsem se i pro barevné botky a tentokrát jsou v podobné barvě jako tričko. Opět jsem outfit doplnila slunečními brýlemi, jednoduchým krytem na mobil, samozřejmě nesmíme zapomenout sluchátka. Nakonec jsem se rozhodla pro jednoduchý černý náramek se zlatým řetízkem. 

cas.ual

↑ Poslední outfit je přesně takový, jaký bych si oblékla já sama, kdybych nestíhala do školy (kdybych ovšem měla vhodnou postavu na ty šortky :D ). Základem outfitu jsou již zmíněné šortky, černá mikina - opět se skvělým nápisem. Jednoduché bíle botky. Líčení samozřejmě také moc nestíháme a tak bude muset stačit jenom řasenka a červená rtěnka. Do batůžku nahážeme propisky, sluchátka, mobil. sešity a nějaký balzámek a můžeme vyrazit! 

Tak co říkáte na dnešní inspirační outfity? Který se vám líbí nejvíce? Líbí se vám hodinky DW? 

11 komentářů:

  1. Nádhera :) Krásne si to skombinovala :) najviac sa mi páči ten prvý :)
    MORE than FASHION

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné outfity, neuměla bych se rozhodnout jen pro jeden! :3 Jsou fakt nádherné :)) Nejvíc se mi ale přeci jen líbí první a poslední :)
    https://janetsonrisa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tieto outfity sú fakt krásne. Súhlasím s komentom predomnou najviac sa mi páči prvý, haha. Teším sa na dalšie. :)
    Zároveň ťa pozývam na moju giveaway tu: http://allyblueberry.blogspot.sk/2015/05/2nd-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Druhý outfit je opravdu super! Trefila jsi se mi do vkusu :)
    Lumiere of Fashion

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny outfity jsou skvělý a opravdu moc se mi líbí! Ještě bych ty věci chtěla mít doma <3
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné outfity. :-) Nejvíce se mi líbí ten 3. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Druhý outit je top :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/kosmeticke-peklo-nebo-nebe.html

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny outfity se mi moc líbí, ale nejvíce asi ten třetí, protože mám moc ráda takovou tu světlou pastelovou tyrkysovou :3. A kraťásky prostě nejvíc, teď se dívám téměř jen po nich, protože jich moc nevlastním.
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jich bohužel také moc nevlastním a asi ani tak nebudu, jak už jsem psala, někteří na to postavu mají a někteří zase ne :D

      Vymazat
  9. Nejvíc mě zaujal první outfit.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks