čtvrtek 25. června 2015

RECENZE│Pleťový peeling s minerály z mrtvého moře

Ahojky krásky, dnes jsem si pro vás připravila recenzi na produkt, který jste u mohli vidět v posledním Cosmetic news a tím je čistící pleťový peeling s minerály z mrtvého moře od Avonu, konkrétně z řady Planet Spa. 



Co peeling slibuje? 

Peeling by měl pomáhat odstranit nečistoty a přebytečný kožní maz a zanechávat pleť vláčnou a svěží. 

Můj názor na produkt? 

Balení je podle mě praktické a také dobře vypadá. Tubička obsahuje 75 ml produktu, což si myslím, že je akorát. Jelikož to byl můj první peeling, příliš mnoho jsem neočekávala a tento produkt mě tak mile překvapil. Po nanesení na vlhký obličej, zaschnutí a opláchnutí vodou je pokožka krásně jemná a čistá. Veškeré šupinky, kožní maz apod. zmizí. Peeling obsahuje malé částečky soli, které pleť tolik nedřou. Vůně je zvláštní, ale svěží a příjemná. Za cenu cca 80 Kč (v každém katalogu je nějaká sleva, ale většinou stojí kolem 80 Kč) je to skvělý produkt a já se k němu určitě zase vrátím. 




Co říkáte na tento peeling? zkoušeli jste ho, popřípadě jaký jiný byste mi doporučili? 


6 komentářů:

  1. Já mám peeling zase od Garnieru a jsem taky spokojená. Od Avonu jsem v podstatě ještě nic nevyzkoušela. Všichni v okolí mají jen Oriflame. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám peelingy z avonu docela ráda. Vždycky nějaký vyzkouším. Tento jsem ještě neměla, ale vyzkouším :)

    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
  3. ja ho zkoušela a sem snim spokojena a doporučuju peeling od balea

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá zajímavě, ale zkušenosti s ním nemám.
    Lovies 47

    OdpovědětVymazat
  5. Super recenze! :) Taky ho mám a jsem s ním spokojená. Zbožňuji jeho vůni.

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ho a vyhovuje mi, ale jiný doporučit neumím - resp. jsem nenašla žádný, ze kterého bych byla na větvi :D
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks