čtvrtek 23. července 2015

Fashion haul #10

Vítejte u dnešního článku kočky, tentokrát jsem si pro vás připravila Fashion haul o něco dříve, protože se mi tu nahromadilo celkem dost věcí nebo alespoň mně to tak přijde. Většinu věcí jsem si pořídila na Slovensku v Auparku, některé dokonce v Second handu, tak jsem zvědavá, jak se vám budou líbit. 



Jednou z věcí, kterou jsem si koupila v uplynulém měsíci je časopis Madam eva, ve kterém byly tyhle krásné žabky. Myslím si, že není nutné je nějak popisovat, jediné co můžu říct je, že jsou opravdu pohodlné a pevné. 


Úplně první věc, kterou jsem si koupila ještě na začátku prázdnin je tahle kabelka. Už nějakou dobu jsem po ni v Deichmannu pokukovala a když tam byla poslední, tak už jsem neváhala. Přesně takovouhle kabelku jsem potřebovala - celku malou a v barvách, které se hodí snad ke všemu a navíc se toho do ní vejde opravdu hodně! Tahám ji celý měsíc úplně všude, jsem z ní opravdu nadšená. 


Ještě chvíli zůstaneme u kabelek, protože jsem si pořídila ještě jednu, tentokrát to je velká černá kabelka s malými kruhovými dírkami. Potřebovala jsem velkou kabelku s delšíma ušima do školy, protože když nosím notebook a potom ještě kabelku, kterou si nemůžu dát přes rameno, je to celkem náročné hlavně při nastupování do autobusu apod. Takže doufám, že tahle kabelka mi skvěle poslouží. 


V Tescu jsem hledala černé džíny s průstřihy na kolenou, bohužel jsem našla jen takové, které mi byly o 3 čísla větší a tak jsem si pořídila černé high waisted džíny, které jsou trochu elastické a tak krásně sedí na postavě a dělají opravu hezká zadek. Už se těším až nebude takové vedro a já je budu moct nosit. Ještě pořídit nějaké crop topy! ☺


Když jsem v New Yorkeru viděla tohle kimono, bylo mi jasné, že ho tam nemůžu nechat. Je z úžasně příjemného materiálu a k plavkám vypadá skvěle. Plánuji ho nosit např. i do města k nějakým džínám, skvěle podle mě může vypadat s high waisted kraťáskami. A jelikož jsem si pořídila nové plavky v růžové barvě (už jste je mohli vidět v minulém haulu), tak jsem potřebovala nějaké žabky, protože všechny mám modré. Když jsem v Gatu u pokladen objevila tyhle, hned jsem je brala. Musím ale říct, že když jsme byli u vody tak se mi několikrát ta přezka vytrhla, samozřejmě se to dá hned spravit, ale není to příjemné, když jdete a najednou "zapackujete", protože se vám vytrhla přezka. Každopádně za cenu, za kterou se prodávají jsou fajn a pohodlné. 


Nějakou dobu jsem také sháněla džínovou bundu. V žádném obchodě v auparku mě žádná nezaujala, buď byla moc světlá, nebo se mi nelíbil střih. Nakonec cestou na autobus jsme nakoukli do vietnamského obchodu, kde jsem si pořídila tuhle krásku a musím říct, že je skvělá! Je velice pohodlná a hodí se snad ke všemu. 


Potřebovala jsem také náhradu za moje oblíbené bílé sandálky, které v létě nosím velice často a tak jsem si v CCC pořídila asi za 8€ tyhle krásky. Na noze opravdu hezky drží a jsou velice pohodlné. 


Tenhle volný top jsem si pořídila v již vzpomínaném second handu, a jelikož v ten den probíhala sleva tak všechno oblečení stálo 1€. Řeknu vám, že některé kousky byly opravdu hezké, ale chtělo to čas a nervy se v tom všem hrabat, navíc tam bylo tolik lidí, že jsem byla ráda, když jsem vypadla se 3 super kousky. 


Tahle košile je také ze second handu za 1€ a je úžasná! Dlouho jsem hledala nějakou takovouhle bílou volnou košili a teď konečně jsem na ni narazila za skvělou cenu. Už mi chybí jen bílá košile z klasického materiálu a budu naprosto spokojená. ☺ Ještě jsem si v second handu pořídila jeden top na doma, ale ten jsem vám nevyfotila, protože je někde v pračce. Kulaté brýlky jsem si pořídila v Tally Weijl, byl to takový menší záchvěv: "tohle nutně potřebuju". A náušnice jsem hodila do košíku ve vietnamském obchůdku.


A posledním kouskem, který vám dnes ukážu jsou tyhle úžasné květované šaty z Gatu. Nahoře mají zajímavé krajkové lemování, které šatům dodává jistý "boho" styl. Na postavě vypadají skvěle. I když jsem měla pocit, že mi trochu padají ramínka a kolem dekoltu jsou mi trochu menší, ale myslím, že když zvolím jinou podprsenku vše bude vyřešeno.

Jak se vám líbí kousky, které jsem si pořídila? A čím jste si v uplynulém měsíci udělali radost vy? 

20 komentářů:

  1. Tie posledné šaty vyzerajú super, ja milujem kvetinovú potlač! :)

    http://baribircak.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. ty kabelky a šaty jsou užasné pěkní článek

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé nákupy. Kabelka z Deichmanu vypadá nádherně. Přes léto chodím v žabkách skoro pořád a ještě se mi nestalo, že by se mi vytrhla ta přezka. Džínovou bundu bych si taky ráda koupila a zatím jsem nesehnala žádnou, která by se mi líbila, tak se asi budu muset jít podívat k Vietnamcům. :-))
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bych tam aspoň mrkla, v některých Vietnamských obchodech mají džínové bundy hezčí než v Orsay apod. :)

      Vymazat
  4. Super věci, nejvíc se mi líbí žabky, jsem na ně stejně úchylná!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. WAAUU..:) Krásné nákupy, všechny věci jsou nádherný a opravdu moc se mi líbí ;) Tiše závidím! ;)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  6. parádny nákup..:) to kimono a rifľová bundička súú úplne úžasné:3

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  7. Krásny veci :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. tá prvá taška je super! taká sofistikovaná :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  9. To kimono se mi strašně líbí, taky si chci nějaké koupit, ale je jich tolik, že se neumím rozhodnout! :( :D
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem zatím v obchodech viděla jenom tohle, ale když narazím na nějaké další určitě si ho pořídím, je to super kousek! :)

      Vymazat
  10. to kimono je moc pěkné!!! i ty kabelky! :) kimono bych si taky ráda někdy pořídila. :)
    mojekrutovlada.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Přesně takové kimono sháním, je nádherné!:)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks