neděle 19. července 2015

Random post ♥ │Jsem doma, paletka essence ..

Ahojky krásky, dnes jsem tu jenom na skok s takovým malým random postem. Dnes pro mě k babičce na Slovensko přijela mamka a celé odpoledne jsme strávili i se strýcem, který přijel na návštěvu, u bazénu. Potom jsem si vybalovala věci a uklízela skříň, aby se mi tam vešli ještě vůbec nějaké věci, které jsem si přivezla. 
Nakonec jsem se rozhodla pro vás udělat líčící článek s mou novou paletkou od essence, bohužel moje snažení bylo marné. Upřímně jsem z paletky zklamaná, všechny barvy mi na víčku přijdou stejné, pigmentace žádná, jediné co, tak se hezky třpytí. Takže jsem nakonec skončila s celým víčkem třpytivým a vypadala jsem jako klaun. Tímto bych se vám ráda omluvila za to, že si dnes nepřečtete žádný plnohodnotný post. Doufám ale, že vás potěší alespoň vědomí, že pro vás připravuji giveaway (ta strašná paletka tam nebude☺). 

PS: Tohle je samozřejmě můj první dojem na paletku, určitě jí ještě několikrát zkusím a uvidím co z toho bude, ale první dojem na mě udělala opravdu strašný :( 


Co říkáte vy na tuhle paletku? Měla bych si k ní zkusit najít cestu? 

6 komentářů:

  1. Taky jí mám, a to už delší dobu a skoro jí nepoužívám. Z paletek Essence je jednou z těch slabších.

    OdpovědětVymazat
  2. Já od essence vlastním strašně málo produktů a žádnou jejich paletku nemám. :D

    The 15 Weird Questions

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je škoda, jinak barvičky vypadají nádherně, ale asi jen v paletce. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. S Essence paletkama a stínama mám bohužel stejnou zkušenost:( Nejsou dobré. proto raději šáhnu po trošku dražších paletkách, které na druhou stranu opravdu vydrží celý den:) Doporučuju např. paletky od Makeup Revolution. Sama si stále nemůžu zvyknout na to, že vydrží na očích celý den a celou noc a přitom jsou tak levné :D

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks