úterý 21. července 2015

RECENZE│Astor soft sensation lipcolor butter

Ahojky krásky, jak se máte v těchhle vedrech? Já se přiznám, že dnes, když jsem byla na gelové nehty tak jsem v "salonu" málem omdlela. Díky bohu paní byla velice milá, dokonce mi nabídla tabletku přesně na tohle a po několika minutách mi bylo lépe. Ale zpátky k tématu, kterým jsou dnes úžasné pastelky na rty od Astoru. 



O co se vlastně ve zkratce jedná? 
Intenzivní barvy, neuvěřitelný komfort a třpytivý lesk - jedná se tedy o "pastelku", která je pigmentovaná a má barvy jako rtěnka, péči balzámu a dokonalý efekt lesku.  

Co si myslím já? 
Já jsem jednoduše nadšená. Hned po prvním použití jsem si tyhle pastelky zamilovala, hlavně růžová v odstínu č. 013 Magic Magenta je opravdu skvělá! Druhý odstín který vlastním je 015 Cheeky Cherry. Tyhle pastelky jsou nádherně pigmentované, na rtech jsou velice příjemné, nelepí a výdrž je také skvělá. Na rtech vydrží v klidu 5 hodin i pokud pijete, barvička je samozřejmě trochu světlejší, ale plusem je to, že je světlejší po celé ploše rtů a nezůstává tmavá konturka, takže rty vypadají pořád k světu! Pokud jíte tak to bohužel už tahle pastelka nevydrží a je potřeba přelíčit nebo odlíčit. Tohle mi ale zase tak nevadí a pastelky se staly mým oblíbeným produktem na rty. 

Cena pastelek je v plné ceně cca 130 Kč. Já jsem je koupila ve slevě v Tetě po 50 Kč, ale koupila bych si je klidně i za plnou cenu. 

Všimla jsem si, že Astor přišel s matnou řadou těchhle pastelek a taky vypadají skvěle, takže už si brousím zuby  na nějaké nové odstíny. 

(zleva odstín č. 013 Magic Magenta, odstín č. 015 Cheeky Cherry) 


Co říkáte na tyhle pastelky vy? Zaujaly vás? Máte je už ve své kosmetické sbírce? 

15 komentářů:

  1. Pěkné barvičky :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/recenze-purex.html

    OdpovědětVymazat
  2. užasné barvy ty pastelky miluju pěkní článek

    OdpovědětVymazat
  3. Magic magenta, wow, úplně nádherný odstín. Nevím proč, ale nějak od Astoru doma nic nemám, tak to budu muset napravit. Tyto pastelky vypadají skvěle a trefila jsi na pěknou akci. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. V poslední době blogerky často přidávají recenze právě na tyto rtěnky v tužce a čím víc recenzí čtu, tím víc mě zajímají :3
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.cz/ )

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám niečo podobné od Catrice a tiež som spokojná...a určite skúsim aj od Astoru :))


    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  6. O lip butter od Astoru uvažujem celkom dlho, ale čakám na nejaké zľavu, lebo u nás v Dmku sú ešte drahšie. Tvoje odtiene sú fakt krásne :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  7. Ja by som brala tie matné verzie, počula som na tieto masielka samú chválu a určite stoja za to všetky.. :) Ale taktiež ma trochu odrádza cena.. :) A aj to, že by som ich asi nedopotrebovala, keďže si na farebných perách až tak nepotrpím.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli moc nenosíš barevné rty tak se ti zdá cena určitě vyšší, ale mám ten pocit, že jsou tam i světlejší nude odstíny :)

      Vymazat
  8. Skvelý blog vážne len tak ďalej, si super! :)
    U mňa prebieha GIVEAWAY, o dve poukážky v hodnote 100$, budem rada ak sa zapojíš!

    GIVEAWAY /KLIK/

    OdpovědětVymazat
  9. Super recenze! :) Mně víc vyhovuje ten růžový. Každopádně v takových vedrech si je radši nedávám :D

    Summer Reading

    OdpovědětVymazat
  10. Tyhle maslicka ja miluji.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks