pátek 28. srpna 2015

Inspiration│Back to school outfits!

Ahoj kočky, škola se blíží neuvěřitelnou rychlostí a já už teď přemýšlím, co si v úterý vezmu na sebe. Máte to také tak? Vytvořila jsem několik outfitů, jak na první den, tak i na ty zbývající. Doufám, že vás outfity inspirují a oblečení na váš první den už pro vás nebude problém. ☺

5

back to school

Tenhle outfit pro první den jsem vytvořila v pohodlné verzi s balerínkami a pokud máte rády podpatky, druhá verze bude pro vás jako stvořená. Já osobně preferuji pohodlnější botky a tak bych zvolila verzi s jednoduchými balerýnkami, protože krajkové šaty jsou samy o sobě skvostem. Jednoduchá kabelka, sluneční brýlky, pár prstýnků nebo jemné náušnice a je to! V případě outfitu s lodičkami jsem se také držela při zemi a zvolila pouze jednoduché doplňky. 

3

Tenhle outfit je vhodný spíše na zbylé dny školy, kdy se chceme cítit hlavně pohodlně a nějak to tam přežít, haha. Základem jsou černé džíny, jednoduchý bílý top s nápisem (miluji bílé topy s výstižnými nápisy!) a tartanová košile, kterou můžeme přehodit přes top nebo ovázat kolem pasu. Jako botky jsem zvolila conversky, které se hodí snad ke všemu a abychom si měli do čeho dát věci, vybrala jsem černý koženkový batůžek. Pokud chceme outfit ještě něčím oživit můžeme sáhnout po nějakém náhrdelníku, ten co tu mám já je momentálně velmi in a umí vypadat velmi hezky. Kryt na telefon je jen drobností, která ovšem vypadá skvěle! 

4

Dále tu mám dva outfity se sukněmi, které jsou vhodné jak na první den, tak klidně i na ty další. Začnu asi prvním outfitem, kde jsem zvolila sukni do pasu se zajímavým střihem. Top jsem zvolila upnutý se zajímavě řešenými ramínky a vínová barva, ta je prostě božská pořád. Sandálky na podpatku podle mě outfit krásně podtrhnou a proto bych už nepřidávala moc doplňků, nějakou malou jednobarevnou kabelku, když tak prstýnek a máme krásně jednoduchý outfit, ve kterém rozhodně zazáříte. 

Do druhého outfitu jsem zvolila opět podobně střiženou sukni, je to momentálně celkem velká trend a vypadá to opravdu krásně.Jelikož je sukně proužkovaná, tak jsem zvolila čistě černý top a černé conversky. Pokud však chcete aby outfit vypadal elegantněji, stačí vyměnit conversky za lodičky, sanldálky nebo jiné botky. Opět jsem zvolila jednoduchý řetízek a kabelka by měla být také velmi jednoduchá. Pokud chceme outfit nějak oživit, pomůže nám k tomu červená rtěnka. 

2

A poslední outfit, který se mně líbí nejvíce, se skvěle hodí na první den a můžeme ho samozřejmě nosit také v průběhu školního roku. Základem celého outfitu je lehká bílá košile a modré džíny. Béžové lodičky celý outfit krásně zjemní a tak už přidáme jenom jednoduchou béžovou kabelku a zlaté hodinky. Pokud chceme můžeme zvýraznit rty červenou rtěnkou a outfit doplnit jednoduchým náhrdelníkem. Přiznám se, tenhle outfit mě opravdu baví a troufám si říct, že až si pořídím moje vysněné béžové lodičky budu ho nosit snad pořád! 

Víte co si oblečete první den do školy? Který z outfitů vás nejvíce zaujal? 


12 komentářů:

  1. Super článok! :) Ja ešte vôbec neviem čo si v prvý deň školy oblečiem. Všetky outfity sa mi veľmi páčia, ale najviac ma zaujal ten posledný outfit. Vyzerá veľmi pekne a elegantne.
    Domi Lap

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) také se mi nejvíce líbí ten poslední :D

      Vymazat
  2. Obleču se podle počasí a nálady, asi nejspíš zase něco neutrálního :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ja už takéto veci riešiť nemusím. Ale inak sú to pekné inšpirácie. :-)
    Pozývam Ťa do mojej letnej súťaže, ktorá končí už v pondelok. Hrá sa o skvelé ceny. :-)

    Katharine-fashionisbeautiful
    Súťaž so Zonerom

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasný blog :)
    Budu ráda, když se podíveš i na můj a sdělí názor co například zlepšit :)
    http://cherrysstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já ještě nevím, naštěstí nastupuji až někdy 21. září, takže mám dost času na rozmyšlenou. :D Ale díky tvým inspirativním outfitům půjde rozhodování lépe! :)
    Nejvíce se mi líbí druhý a třetí. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  6. Mne sa najviac páči outfit s ružovými šatkami :) Ako stvorený pre mňa :)

    Budem veľmi rada, ak sa zapojíš do mojej GIVEAWAY o balíček AVON kozmetiky a zároveň navštíviš môj Blog by Katy :-*

    OdpovědětVymazat
  7. 2 a 4 sa mi páčia :) keďže nie som šatová ani sukňová a už vobec nie na opätky tak druhý a štvrtý sú pre mňa perfektné :)
    Pekný článok :)

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks