čtvrtek 8. října 2015

RECENZE│ essence Lash Princess řasenka

Ahoj kočky, dnes jsem tu opět s recenzí!
Poslední dobou mi přijde, že se s nimi u mě na blogu roztrhl pytel. Tentokrát to bude recenze na řasenku, kterou už jste viděli v Cosmetic news a tou je Lash Princess od essence. 

Tuto řasenku můžete sehnat ve všech drogeriích za cca 95 Kč. Hned vás zaujme design jejího obalu, který je navržen aby vypadal jako večerní šaty. Výrobce píše, že speciální kuželovitý tvar kartáčku dodá vašim řasám délku a dramatický objem s efektem umělých řas. S tím, že kartáček dodá řasám délku mohu souhlasit, ovšem objemu jsem si teda nevšimla žádného. Konzistence řasenky je celkem tekutá, takže řasy občas slepuje, což mě štve asi nejvíc. Upřímně se s touto řasenkou dá namalovat, ale myslím si, že to zabere víc času než dosáhnete nějakého hezkého vzhledu řas. Tuhle řasenku už si asi opravdu nepořídím, myslím si, že v její cenové kategorii jsou v drogeriích mnohem lepší kousky.





Měli jste tuto řasenku? Co na ni říkáte? 

15 komentářů:

  1. Ten obal je opravdu roztomilý :))
    S touhle řasenkou zkušenosti nemám.

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  2. já od essence ještě žádnou řasenku neměla :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Tu to řasenku jsem ještě neměla a asi ani mít nebudu. :-) Nezaujala mě.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O nic nepřicházíš, bohužel ji opravdu nemůžu moc doporučit :(

      Vymazat
  4. Já mám od Essence také řasenku Lash Princess, ale v tom oranžovém provedení. A už jí mám po několikáté a nemůžu si jí vynachválit! :) Dělá mi nádherné řasy, ale zase je pravda, že mám od přírody docela dlouhé a husté řasy. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak příště dám asi spíše šanci té a uvidím jak budu spokojená :)

      Vymazat
  5. Tuhle jsem nikdy neměla, ale vypadá celkem dobře :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  6. kamaratka ju má ale je s nou spokojna :D jej riasy urobí pekne :)
    BoraSparkle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě někomu vyhovovat může, je to pouze subjektivní názor :)

      Vymazat
  7. No celkem nic moc :/ Essence má určitě lepší řasenky, každopádně má hezký obal :))

    Mary Kay Sheer Dimensions Powder & Kabuki Brush

    OdpovědětVymazat
  8. great!
    have a nice weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  9. Já už bych si řasenku od Essence nikdy nekoupila.. kdysi jsem nějaké mívala, ale také byly nic moc :/

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Obal ma krasny :)

    www.leekralova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks