pondělí 25. ledna 2016

My life in photos/ where is the food?

Čauko kočky! 
Všimla jsem si, že už delší dobu nebyl článek s fotkami z mého života, což je chyba, kterou jsem se rozhodla dnes napravit. Výjimečně tu nemám skoro žádné fotky jídla - zázrak? - ale svého pejska jsem fotila neustále. 

♥Takhle my odpočíváme pořád♥


Poslední dobou jsem si pomeranče zamilovala. 


Tim a jeho přítelkyně Anastázia. :D 


Moje aktuální nehtíky :) 


A zase jedna fotka Tima z dnešní procházky :) Svetřík mu upletla maminka k Vánocům. 


Mini vodopád 


Vyfotit Tima v nějaké vhodné pozici je snad nemožné, ale tahle fotka se mně osobně moc líbí. 


Brácha s babičkou stavili sněhuláky ☺ 


Poslední fotka a zároveň důkaz, že Timčo se prostě fotit nechce (jenom když fotím věci na blog nebo Vinted) :D 

Co říkáte na fotky? A co jste si za poslední dobu oblíbily vy (aktivity, jídlo..)? 

14 komentářů:

  1. psík je krásny, takého by som chcela do bytu, ale drahý nesúhlasí :D ja som si obľubila sobotné zasnežené vychádzky a sánkovačky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Také jsme si s rodinou teď oblíbili vycházky :)

      Vymazat
  2. Moc pěkný random článek :) Fotky jsou moc hezké, já jsem si v poslední době oblíbila co se týká aktivit odpočinek :D a psaní článků na blog samozřejmě , :)a co se týká jídla tak to je rozhodně pizza<3 :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář :) Tak pizzu také zbožňuji :)

      Vymazat
  3. Krásné fotky! :) Jaký máš účet na vinted, prosím?

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky. Tim je úžasný a s mojí Betynkou to focení mají úplně stejné. Vždy se ráda před objektivem předvádí, když jdu fotit něco jiného. Jinak maminka je šikovná, svetřík je nádherný a sluší mu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Maminku pochvala určitě potěší :)

      Vymazat
  5. Krásnej pejsek a fotečky :) Já miluju pomeranče,ale musela jsem je přestat jíst kvůli alergii :/ Poslední dobou jsem si hrozně oblíbila čtení :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) To je škoda :/ Já naštěstí na nic alergická nejsem - nebo o tom aspon nevim :D

      Vymazat
  6. Sakra, vypadá uplně stejně jako ten náš. Přerostlej jorkšír. Rozkošné.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  7. Rozkošný havo, ja som vždy chcela psa, ale nechcú mi veľmi dovoliť.
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  8. Ač je zasněžená zima krásná, a fotky jsou moc pěkné...už bych brala jaro ;). A ten psí kulíšek je zlatinký ! :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks