pondělí 13. června 2016

My life in photos│May

Čauko kočky! 
Jakpak se máme? Já se zrovna nacházím v Horní Lidči, kde jsme na týden na chatě s rodinou a schováváme se v obýváku před blížící se bouřkou, tak jsem se rozhodla vám napsat článek s fotkami z minulého měsíce. 



V minulém měsíci jsem opět propadla focení Tima a tak jsem ho fotila skoro pořád a všude! :D Tenhle měsíc půjde pravděpodobně na operaci, tak nám držte palce :( 


Nebyla bych to já kdybych vám ve shrnutí měsíce neukázala i nějaké to jídlo. Opět nás s mamkou a sestrou občas přepadla lenost vařit a tak jsme si na oběd zajely do restaurace. Přiznám se, že já si dávám vždycky v restauraci podobná jídla, někdy dokonce úplně stejná, tentokrát to vyhrálo kuřecí maso s omáčkou a hranolky. 


Tak jako jsem propadla focení Tima, tak jsem propadla opět i "selfíčkám" .. myslím si, že ta první fotka asi ani nepotřebuje komentář :D .... Na druhé fotce můžete vidět moje nové obočí, na které jsem si po dloooouhéém přemýšlení konečně zašla ke kosmetičce, schválně mi dejte vědět co na to říkáte. 


Samozřejmě nesmí chybět ani nové nehtíky, které jsou ovšem absolutně nefotogenické, jelikož jsem se rozhodla pro neonově růžovou barvičku, která  téměř na všech fotkách vypadá jako oranžová. :D 


V květnu se nám také narodila 3 koťátka. Na fotkách můžete vidět pouze 2, protože vyfotit všechny 3 pohromadě je nemožné, každopádně to třetí je na chlup stejné, jako to mourovaté. #popislvlelis 

Tak a to by bylo pro dnešní shrnutí všechno. Určitě mi dejte vědět jak jste si květen užily vy a co všechno jste zažily a taky mi napište, co říkáte na mé nové obočí.
Mějte se krásně.  

32 komentářů:

  1. Mačiatka sú rozkošné ♥ my už mačiatka tretí rok nemáme, lebo sme našu mačku dali kastrovať :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) to je škoda, ale zase to chápu, že jsou s koťaty hrozné starosti :D

      Vymazat
  2. To obočie máš super :) www.beautyporadca.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Ty koťátka jsou suprový :D, miluju takové malé uzlíčky.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, Tim je roztomilý <3 Ať vše dobře dopadne!
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Bože můj ♥. Miluju koťátka, jsou překrásná, hned bych je udlachnila a pomazlila :D. Pěkné fotky, Eli! :)

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. s tím jídlem v restauracích to máme podobný, také si obvykle dávám to samé, obdobné jídlo :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. juu krásne fotky ! :) tie mačičiky sú zlaté, kamoška má zase malé šteniatka :) a nechtíky sa vydarili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) šťenátka jsou také moc krásná, já psy uplně zbožnuji :) :D

      Vymazat
  8. tak s tým jedlom si mi teraz narobila riadne chúťky :o :D

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný fotky, máš super blog, těším se na další články :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  10. Timovi držím všechny palce, co mám. S jídlem to máme podobné. Taky si dávám většinou buď to samé nebo velmi podobné jídlo. Nehty se mi líbí a obočí máš super. Taky mám v plánu příští týden jít ke kosmetičce na úpravu obočí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  11. máš krásne nechtíky :) aj ja by som potrebovala vypadnúť niekam na chatu :))

    OdpovědětVymazat
  12. Super článok a krásne fotky :)

    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Jeeej aj ja mám Yorshira ♥ Krásne nechtíky a tie mačičky sú roztomilé ♥

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  14. Zase tolika dobrého jídla! :) Užij si oddychu na chatě :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  15. Jéé, ty nehtíky jsou moc krásné. A tenhle problém s focením naprosto znám :D Tim je moc hezký! A držím palce, ať to dobře dopadne s operací :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks