pondělí 11. července 2016

Summer wishlist.

Čauko kočky! 
Před pár dny jsem si uvědomila, že poslední wishlist, který tady na blogu je, je snad ještě z podzimu a tak jsem se rozhodla k němu přidat ještě jeden letní, ve kterém bych vám chtěla ukázat kousky, které mě nejvíce lákají, a které bych si chtěla pořídit. 



summer wishlist



Overaly - nedávno jsem si pořídila svůj první overal a neskutečně jsem si ho zamilovala, takže bych nepohrdla dalšími kousky do sbírky. Hodně se mi líbí letní, květované vzory nebo třeba i s motivy ananasu, jako vidíte nahoře v koláži. Určitě by se mi líbil i nějaký více elegantní se šněrováním. Při své poslední návštěvě H&M jsem bohužel odcházela zklamaná a bez jakéhokoliv kousku, takže pokud víte kde sehnat hezké overaly za super cenu určitě mi dejte vědět!

Basic topy - v mé skříni je jich absolutní nedostatek a moje touha po nich čím dál tím větší. Ráda bych tak do svého šatníku pořídila nějaké proužkované volné tílka. bílé, černé nebo i s nějakým jednoduchým potiskem.

Sukně - tyhle sukně jsou trendem už nějakou dobu a mně osobně se strašně líbí. Bohužel jsem u nás v obchodech zatím narazila jen na krémovou a ta je pro mě příliš světlá a tak hledám dál. Nelpěla bych tak na tom, aby se jednalo přesně o takovouto sukni, chtěla bych nějakou, která nebude ve střihu skater sukně a ani nebude upnutá, jestli mi rozumíte.

Off shoulders top - trička, ze kterých vám koukají ramena jsou podle mě naprosto super, nejste příliš odhalené a přitom stále sexy. Mně se líbí i volnější, ale i upnuté kousky. Do svého šatníku bych klidně brala takový top s krajkovým lemem, jako vidíte v koláži.

Co říkáte na kousky z mého wishlistu? A co si chcete v blízké době pořídit vy? 

22 komentářů:

  1. Overaly se mi taky hrozně líbí. Dívala jsem se na ně zatím jen na online stránkách Bonprixu, ale nic moc. Výběr sice velký, ale buď se mi nelíbil nebo nebyl do horkých letních dnů. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na Bonprix ještě nekoukala, tak to tam určitě omrknu :)

      Vymazat
  2. Overaly taky miluju! :) Je to neskutečně pohodlná věc, až do chvíle, kdy člověk potřebuje na záchod :D A tyhle sukně se mi strašně líbí, v New Yorkeru je měli za 250 korun, a když jsem si jí vyzkoušela, byla jsem zklamaná, hrozně mi neslušela :( :D Jinak moc pěkný wishlist! :)
    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda!! :D :D Já v New Yorkeru jednou viděla jen takovou strašně světlou a bohužel takové barvičky nejsou pro mě :( Ale pokud se tam dostanu tak se tam po nich ještě kouknu :) A děkuji! :)

      Vymazat
  3. Skvělý wishlist! :) Jednotlivé kousky bych v šatníku uvítala i já :)

    News | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě tak je všechny sehnat ! :D Ale snad se poštěstí :)

      Vymazat
  4. topy s výrezmi na ramenách sú naozaj krásne, ale maximálne nepraktické, lebo ja by som sa hneď podľa nich opálila ako idiot :D práve to je to, čo mne osobne bráni v ich kúpe :/

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že na tohle jsem moc nemyslela a určitě je to výrazné mínus, každopádně bych do nějakého takového topu určitě šla :)

      Vymazat
  5. Topy se spadlými rameny jsou skvělý!:) a overaly taky miluju, akorát jsou občas trochu nepraktické:D
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
  6. Super wishlist. Já mám, co se týká oblečení, svůj specifický styl. :D

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Overaly jsou super! Já mám jeden z minulého roku, ale plánuji si pořídit alespon další dva :) A ty sukně jsem viděla v F&F, ale už je tam asi mít nebudou :/

    Giveaway | Victoria's Secret, Dermacol, Avon...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si chci pořídit nějaké další! :) Jééé tak to je škoda :( já se do F&F/Tesca málo kdy dostanu :((

      Vymazat
  8. Ten typ toho Topu se mi také líbí :) musí být i fajn když ti z toho čouhá tetování :) :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tyhle sukýnky už mám doma tři. Dvě z toho jsou z H&M, kde jsou teď pořádné slevy, tak určitě koukni tam! :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V H&M jsem byla nedávno a bohužel tam také nic :( ale třeba na ně někde ještě natrefím :)

      Vymazat
  10. Super wishlist! Off shoulders top je prostě absolutní MUST HAVE!

    OdpovědětVymazat
  11. Jak naschvál jsem nikde top nebo šaty off shoulders neviděla :(
    http://kvilla7.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks